Контекстна реклама

Чи існують методики, що дозволяють швидко і ефективно підвищити продажі, здійснити масштабне просування компанії, бренду? Так, існують. Однією з таких сучасних і перспективних технологій є контекстна реклама в пошукових системах Інтернету.

Технологія успішних продажів

Робота з пошуковими системами не обмежується лише оптимізацією та розкруткою сайтів, також тут можна розмістити платні – текстові та банерні – рекламні оголошення. Наприклад: «Ремонт ноутбуків! Каталог запчастин для ноутбуків. Найдешевші ціни. Адреса, телефон, сайт … ». Такі оголошення відображаються в контексті ключових запитів поряд з результатами пошуку на найбільших порталах Інтернету. (Google, Яндекс), а також у різних рекламних мережах. Контекстна реклама дає точні відповіді на запити відвідувачів, що шукають ті чи інші товари та послуги: що, у кого, за якою ціною, на яких умовах. Це дозволяє значно звузити аудиторію, відокремивши з неї цільову. Цілі рекламної кампанії можуть бути різними: промоакції, анкетування, вчинення будь-якої дії на сайті. Але в першу чергу контекстна реклама – це ефективний метод підвищення продажів і спілкування з кінцевим споживачем. Багато роздрібних компанії у Львові активно використовують сьогодні цю технологію.

Переваги та особливості контекстної реклами

Контекстна реклама працює з вже існуючою та постійно зростаючою аудиторією мережі. Допомагає залучити тільки цільову аудиторію, забезпечуючи 100% потрапляння реклами в ціль. Оголошення не нав’язуються відвідувачам, а служать прямою відповіддю на запитання. Контекстна реклама починає працювати відразу з моменту запуску рекламної кампанії (РК), пропонуючи різні тактики ведення РК. Чи будуть оголошення працювати цілодобово або кілька годин на день – залежить від побажання рекламодавця. Він може в будь-який момент призупинити рекламну кампанію, коригувати і доповнювати оголошення. Контекстна реклама враховує регіональну приналежність цільової аудиторії. Дозволяє оптимізувати і рівномірно витрачати рекламний бюджет (наприклад, задаючи певний тижневий ліміт). У більшості традиційних медіа (друкована преса, зовнішня реклама, телебачення) оплата йде за покази реклами, тоді як в контекстній рекламі – за дію (цільові кліки-переходи на сайт).

Вартість контекстної реклами

Мінімальний бюджет для контекстної реклами в пошуковій системі Яндекс – 100 гривень! Ця та сума, з якою підприємець може почати свою рекламну кампанію самостійно. Якщо ж він вирішить звернутися до послуг рекламних агентств, то мінімальний бюджет складе 5 000 грн., А середній – близько 12 000 грн. на місяць. У пошукових системах Google і мінімальні, і середні бюджети набагато менші – від 3 000 гривень. Ці гроші можуть бути ефективно витрачені як за місяць, так і за 1 день – все залежить від мети Вашої рекламної кампанії, від кількості цільових покупців, яких Ви хочете залучити (і від термінів їх залучення).

Звичайно, в інтернет-маркетингу можливі і більш значні бюджети. У мережі проводяться і пошукові і контекстні РК з дуже великими інвестиціями: десятки, сотні тисяч і навіть мільйони гривень! Це пов’язано, у тому числі, і з нинішньою тенденцією перерозподілу бюджетів між медіаканалами. Найбільше рекламодавців (більше 40%) збільшили витрати саме на рекламу в Інтернеті (і зокрема – на контекстну рекламу і просування сайтів). Більше чверті всіх рекламодавців, виходячи з досвіду проведених рекламних кампаній, вважають Інтернет-рекламу найефективнішим медіаканалом. За цим показником реклама в мережі займає друге місце, випереджаючи зовнішню рекламу, пресу, радіо та поступаючись тільки телебаченню.

Для будь-яких товарів та послуг

Контекстна реклама підходить практично для всіх сегментів ринку, де мова йде про поточний попит і про роботу з приватними клієнтами чи компаніями. Особливо активно контекстна реклама набирає обертів в напрямках туризму, нерухомості, банківського сектору, естетичної і традиційної медицини, автотранспорту, меблів, одягу та взуття, товарів для будинку і т.д.

З чого починається контекстна реклама?

Зі звернення в рекламне агентство або самостійного вивчення сервісів контекстної реклами. Звернутись до професіоналів має безліч плюсів. Головний – це великий досвід і накопичені знання фахівців, які дозволять оцінити базову рентабельність РК, стратегію її розвитку та шляхи по зростанню обороту та кількості клієнтів. Наступний крок – чіткий медіаплан. Він включає в себе персональні налаштування Вашої рекламної кампанії: ключові запити, за якими передбачається розміщувати рекламу, вартість розміщення, геотаргетинг, прогноз кількості показів і кліків та ін. Ефективний медіаплан – це завжди робота в двох напрямках: підбір запитів, що продають та їх професійна оцінка з позиції Вашого бізнесу.

Далі необхідно підготувати продаючі тексти оголошень для розміщення. Оголошення буде більш продаючим, якщо при його підготовці будуть проаналізовані оголошення конкурентів, враховані особливості цільової аудиторії, переваги Ваших товарів або послуг, умови їх реалізації. Надалі тексти оголошень та інші персональні налаштування РК необхідно коригувати для досягнення оптимальних показників ефективності: коефіцієнта CTR (клікабельність) та вартості за клік. Одночасно з підбором запитів і підготовкою текстів оголошень слід оцінити зручність користування сайтом (юзабіліті-аудит). У багатьох випадках проблема окупності реклами зводиться саме до неефективного сайту, незручному для відвідувачів. Тому поліпшення юзабіліті сайту – це шанс отримати велику кількість нових клієнтів.

Звертайтеся до професіоналів!

Контекстна реклама доступна, її можна точно оцінити, вона несе безліч переваг: швидке збільшення продажів, значне збільшення продаючих якостей сайту, постійне зростання числа цільових відвідувачів. Залишилося тільки знайти відповідного досвідченого підрядника, який врахує всі нюанси Вашої РК, надасть справедливі ціни на контекстну рекламу та гарантує успішний результат. За якісними і дійсно ефективними послугами інтернет-реклами та пошукового просування краще звертатися до професіоналів ринку – наприклад, до фахівців, які надають послуги з контекстної реклами, а також розкрутки, оптимізації і просування сайтів у Львові.