2404

Чи є дані зображень EXIF фактором ранжирування Google?

Метт Каттс

Мет Кац, керівник команди по боротьбі з пошуковим спамом Google, в черговому відеопідкасті відповів на запитання веб-майстра Крістіана Олівера з Мадрида:

Чи використовує Google дані EXIF зображень як один з факторів ранжування?

“Ми відповідали на це питання ще в квітні 2012 року, де повідомляли, що ми можемо використовувати EXIF або будь-які інші типи метаданих про зображення, які знаходимо, щоб допомогти людям знайти інформацію”, – повідомляє Кац.

“У пошуку по зображеннях ми іноді показуємо інформацію з EXIF даних в правій бічній панелі, ці дані Google може аналізувати довільно і, я думаю, ми залишимо за собою право використовувати його, як потенційний фактор ранжування при пошуку зображень.

Тому, якщо ви робите фото, то можете вставляти таку інформацію, якщо ваша камера дозволяє це зробити. Можливо, якщо хтось захоче знайти тип камери, фокусну відстань, дату або щось ще в цьому роді, то ваша інформація може бути корисною. Але я б не став турбуватися про спеціальне додавання цих даних, якщо їх там немає”, – сказав Кац.

Нагадаємо, EXIF (англ. ExchangeableImageFileFormat ) – формат, що дозволяє додавати до зображень та інших медіафайлів додаткову інформацію (метадані) , що описують цей файл (наприклад, виробник камери, модель, коли і за яких умов був зроблений знімок і т.д.)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.