UPD (19.03.2014): Сьогодні Мет Кац у своєму Twitter повідомив, що Google має намір накласти санкції на велику мережу гостьового блогінгу. І нагадав веб-майстрам, що даний метод просування варто забути, тому що він стає все більш спамним.
Today we took action on a large guest blog network. A reminder about the spam risks of guest blogging: http://t.co/rc9O82fjfn
— Matt Cutts (@mattcutts) March 19, 2014
(21.01.2014) Керівник команди по боротьбі з пошуковим спамом Google Метт Каттс опублікував статтю, присвячену гостьовому блогінгу. Він заявив: якщо Ви в 2014 році використовуєте даний метод, краще забудьте про нього просто зараз. Чому? Тому що цей спосіб стає з кожним роком все більш спамним.
Раніше гостьовий блогінг вважався дієвою технікою, яку можна порівняти з написанням рецензії до невідомої книги популярним шанованим письменником. Часи змінюються. Наприклад, Метт Каттс розповів про спамний лист, який він недавно отримав:
Мене звуть ХХХХХ ХХХХХ, і я працюю фахівцем з контент-маркетингу в одному великому інтернет-агентстві. Я займаюся просуванням високоякісного контенту в певних нішах для клієнтів.
Ми шукаємо професійні сайти високої якості для подальшої співпраці. Прочитавши ваш блог, я був дуже вражений. Я б хотів обговорити з вами можливість публікації гостьових статей на вашому сайті. Якщо ви згодні, ми могли б розглянути питання про розміщення матеріалу, придатного для вашого ресурсу. З нашого боку надаємо контент високої якості:
- 100% унікальність,
- Грамотність,
- Релевантність для аудиторії,
- Ексклюзивність для вас.
Також ми можемо включити будь-які зовнішні посилання на матеріали вашого сайту. Все, що ми хочемо натомість – це одне або два посилання dofollow в тексті статті, які будуть придатними для вашої цільової аудиторії і збігатися з тематикою статті. Наша мета – написання контенту, який принесе користь і лояльних передплатників. Також ми будемо раді написати матеріал на будь-яку запропоновану вами тему.
Якщо прочитати відмічені фрагменти, можна сміливо сказати, що цей email повністю спамний, а його автор намагається отримати посилання. Це пряме порушення рекомендацій Google для веб-майстрів. Більше того, останнім часом пошуковик отримує все більше скарг на бажаючих “розмістити посилання на вашому сайті так, що Ви й не помітите”.
Саме тому в сфері SEO все не так добре: з’явившись, тенденція мала величезний потенціал. Потім все більше людей відкрили її для себе, і від законослухняної поведінки не залишилося й сліду. Дійшли вже до того, що користувачі шукають авторів для написання гостьових постів і публікують статті “як автоматизований гостьовий блогінг”.
Підводячи підсумки, керівник команди по боротьбі з пошуковим спамом Google заявив: час гостьового постингу підійшло до кінця, він став занадто спамним. В цілому, Каттс не радить розміщувати гостьовий пост, якщо ви не знаєте власника сайту досить добре. І ніколи не варто будувати SEO стратегії або стратегію побудови посилань на гостьовому блогінгу.
Метт Каттс вже присвячував тематиці недоліків гостьового блогінгу деякі зі своїх відео для веб-майстрів. Навіть у 2012, він намагався показати різницю між високоякісним гостьовим постом і спамним гостьовим блогінгом:
На жаль, мало хто прислухався до його порад триматися подалі від низькопробного гостьового блогінгу, тому він випустив ще одне відео, щоб попередити їх:
У середині 2013 року Джон Мюллер опублікував відеопоради на цю тему. Багато хто помітив, що для минулого року було характерно надмірне використання цієї техніки спамними сайтами низької якості.
У наступному відео Метт Каттс відповів на питання: “як стати гостьовим блогером, щоб це не виглядало, ніби я закуповую посилання”.
Минулого місяця користувач надіслав питання, де вже припускає те, що Google зробить серйозні дії для усунення спаму у вигляді гостьового постингу:
Що ми маємо в підсумку: зникнення одного з ефективних способів просування. Команда з боротьби зі спамом Google не дозволить йому розвиватися.
У кінці статті Метт Каттс зазначає, що він не має нічого проти високоякісного гостьового блогінгу, метою якого є: збільшення охоплення, брендинг, створення спільноти та ін.) Ці цілі існували задовго до Google, і багато фахівців публікують дійсно цікавий унікальний контент. У даному випадку Каттс говорить тільки про гостьовий постинг, пов’язаний з SEO-оптимізацією. Також поза зоною ризику залишаються повноцінні блоги, які ведуть декілька авторів. В інтернеті ще залишилися сумлінні автори, які публікують корисні та цікаві гостьові пости.
Головна мета цієї публікації – нагадати, що мета сайтів, що вибрали цю техніку в якості пріоритетної, практично ніколи не буває благородною. Тому, будьте обережні і ставтесь скептично, коли хтось шле вам подібні пропозиції.
Привіт! Лист дійсно вразив, їм потрібно почитати поради по аутрічу. Ну хто ж одразу пише “Нам потрібно dofollow посилання” =))
Особисто мені подобається ідея гостьового постингу. На мою думку, це навіть добре, коли на блозі публікуються пости від інших авторів. Звісно, тільки в разі якщо їм є чим поділитись і це буде корисно для читачів.
Підтвердженням користі такого методу є топові блоги по інтернет-маркетингу, які використоввують таку практику!