1668

Як не потрапити під фільтр Google через частково дубльований контент

Як не потрапити під фільтр Google

Заслужений інженер Google Метт Каттс, керівник команди по боротьбі з пошуковим спамом, в черговому відеопідкасті відповів на питання веб-майстра, що стосується частково дубльованого контенту:

Якщо на сайті новин іноді з’являється частково дубльований контент (наприклад, якщо мова йде про публікації декількох новин по одній темі в один і той же день), як можна уникнути покарання з боку Google і не потрапити під фільтр “дубльований контент”?

За словами Метта, це відео не призначене для тих, хто зазвичай краде весь веб-сайт або окремі статті з різних ресурсів. Метт Каттс говорить про ті випадки, коли існують законні підстави присутності ідентичного або схожого контенту, який вже з’являвся на іншій сторінці цього ж сайту.

“Я маю на увазі, що мова йде про білу оптимізацію високоякісних новинних видань, у яких є частково дубльований контент, можливо, це новинний розділ, який оновлюється по кілька разів на день, – говорить Метт.

У цих випадках краще всього використовувати тег rel=canonical, щоб вказати користувачеві кращу сторінку (з декількох схожих), де інформація представлена ​​найкраще. Це дасть користувачеві огляд всієї теми замість посилань на десятки або більше сторінок з схожим контентом про одне й теж”.

Також варто відзначити, що Каттс пропонує використовувати rel=canonical не тільки для дубльованого контенту, а й у випадках, коли пости досить схожі, навіть, якщо вони не ідентичні.

Якщо ви турбуєтеся про дубльований контент, використання rel=canonical в таких ситуаціях допоможе вам зберегти прихильність Google.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.